Jag kan inte tänka på annat än dig ♥

 Förlåååt hundra gånger för att jag inte uppdaterat mig på länge, men har inte varit på datorn något alls! Igår åkte jag till stan till 11. Var på modellträning en timme, gick sedan runt i stan i några timmar (!!). Var med Britt-Sofie och hennes pojke i stan i en timme också. trevliga personer! Hade show klockkan 17-18 och hade sedan en till show klockan 21-22 vid Il Banco. Showen gick nog riktigt bra, är helt nöjd. 

Gick och sov så fort jag kom hem igår. Var väldigt trött efter en hel dag på stan. har nästan tröttnat, jag skulle inte klara av att bo i stan. Idag började jag min dag med ett ridpass med Emma och Jessica. Gick också riktigt bra, cyklade hem till mig efteråt och Emma kom med. Vi åt mat, jag fixade mig och jag gick till mommo för att fira henne på hennes födelsedag. grattis världens bästa! ♥ 

Har just kommit hem efter en en timmes lång powerwalk med mommos hund. Var väldigt skönt att gå i skymningen och få tänka. Såå skööönt! Nu ska jag lyssna på musik, ta en dusch och göra läxor. Imorgon är det måndag. Det betyder : Ny vecka, nya tag! höörs


Iiiiik, snart 1 maj! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0