I wish you where here.

Igår var det en ganska jobbig dag. Skoldagen gick ovanligt trögt och var lite deppig hela dagen. Efter skolan cyklade jag till Moa, var en stund med henne och blev lite på bättre humår då också. Senare på kvällen åkte jag, Julia och Boris till sale och köpte smått & gott. Moa och Minnéa kom hit runt 21 tiden, vi filmade, fotade och skrattade för mycket. Tack för att ni finns, ni är guldvärda! Bäddade flera kuddar, madrasser och täcken över hela golvet och somnade runt 01 tiden

Vaknade tidigt idag. Vi tog på oss onepiece och gick ut i det vackra vädret! Vi hade med kamerorna, knäppte nog några bilder. Var skönt att börja dagen med att vara ute i solen! Vi gick in, åt frukost och började sedan städa upp i mitt rum. Vi satt och talade i några timmar, sedan åkte Moa och Minnéa hem. Jag och Julia åkte till GW-gallerian för att shoppa lite. Jag köpte en tröja, glass på hesburger och en tobleronekaka på Aschan.

På hemvägen åkte vi via vår kusin Emma och stannade där i drygt en timme. Då vi kom hem åt vi mat och nu sitter jag i mitt rum. Har just varit med broschan lite, lyssnat på bra musik och städat. Snart ska jag och Julia kanske åka till Minnéa med Moa och gå ut på en powerwalk och fota lite också. ha en bra fortsatt kväll!



vet inte vad jag skulle göra utan er. Ett leende på läpparna har man alltid då man är med er! älskar er! 


Kortärmad tröja | Cubus - 9,90€

Telefonskal | Ebay - 3-4€


Kommentarer
matilda b.

Naaw va ni e gollo me onepeace ! <3 :D :P

Svar: hih, tack men duärr! :* <3
Sofia

2013-04-07 @ 14:01:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0