I love you, try to love me back.

Skoldagen var ovanligt bra idag. Kände mig gladare än vad jag var igår i alla fall. Var på lenkki på gymnastiken och hade en vikarie på kemin, inget annat speciellt. Efter skolan cyklade/gick jag och Elsa hem till mig. Vi åt mellanmål, började sedan laga mat åt oss + åt min familj. Gjorde morotssallad, pizza och bärkräm. stolt chey! Vi hann också plugga till religionsprovet som jag skriver imorgon. usch. 

Elsa åkte hem runt 20 tiden. Har just sett ett avsnitt av gossip girl och nu ska jag plugga resten av kvällen. Ska också hinna med andra läxor och en dusch. Onsdag som gäller imorgon. Inget annat speciellt än att jag skriver provet. Kommer att tillbringa kvällen med bästa Minnéa! Japp, hörs !


har fått en hoodie från min bror, kommer dock att få fler. älskar stora och mysiga hoodies!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0