gossip girl ♥

Nu har jag sett alla episode och avsnitt av gossip girl. Jag tycker att det är en så superduperbra serie! Man lär sig saker därifrån, man lär sig om relationer och famiilj. Gossip girl är en serie alla skulle behöva se åtminstone ett avsnitt av, det är så bra! De som inte sett på det har verkligen missat något stort!
Tumblr (28) gossip girl | Tumblr
GOSSIP | via Tumblr (100+) gossip girl | Tumblr
Tumblr_ml7e70n71h1rej6ruo1_500_large 
Ed Westwick | via Facebook - Coco Chanel - | via Tumblr
SO ARE WE GOING TO RIDE OFF INTO THE SUNSET? | via Tumblr gossip girlTumblr_mk6zo7gnz41s3r1kbo1_500_large 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0