FRIDAY BITCHES

Åååh känner mig så glad då det äntligen är fredag! Dagarna har känts så tröga och långa den här skolveckan, vet inte varför men jaoo. Var till biblioteket på modersmålstimmen och försökte lära mig att lösa ekvationer på matematiken. Fattar ingenting! haha ojnää. Efter skolan kom mommo efter mig, det regnade så orkade inte gå hem. 
Jag åt mellanmål, startade datorn och började genast lyssna på musik. Lyssnar fortfarande på musik. Ska snart äta mat och sedan ska jag ha filmmarathon, helt ensam, ikväll. Call me if you have some time over! Vi får se om jag är med en kompis eller inte. Om det går för honom så. Men jajja, hörs senare! 


känslan då någon bryr sig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0