forever young.

Började dagen med en dusch, gick till stallet till 09.30 för att ta en ridlektion. Var lite kallare idag. Solen var inte framme. ugh. Ridlektionen gick bra, men har ett problem vid mina skulderblad som jag måste åka och kolla upp. Emma var också på lektion. Vi cyklade till mig och åt melanmål efter lektionen. Emma åkte hem ganska tidigt, jag och Julia lyssnade på musik och tog det lugntl 
Har just spelat Wii med Julia, ska nu se på 90210 och sedan börja plugga till religionsprov, som jag skriver på onsdag. usch. längtar inte alls! Jag hatar religion, jag förstår inte så mycket av det så är det också så himla tråååkigt! Jaja i alla fall, puss ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0