Everything you do is magic.

Måndag idag igen då. Skoldagen gick som den gick. Var till hälsovården andra timmen, inget annat speciellt. Efter skolan åkte jag in till stan. Gick till subway och åt, gick sedan runt i några butiker. Köpte en topp från kappahl. Klockan 16 hade jag modellskola. Gick helt okej idag, fick reda på lite mer om 27 april. berättar mera om det då det händer. 
Mamma kom efter mig, vi åkte efter min bror och sedan åkte vi hem. Nu är jag hemma, har just ätit mat och sitter atm i min säng och lyssnar på musik. Snart ska jag se på gossip girl och sedan ska jag plugga, plugga, plugga resten av kvällen. har inte alls lust, men det måste göras. Japp, jag hör av mig. hörs!


vit tröja | Kappahl - 9,95€



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0