en fullpackad dag!

Den här torsdagen har varit så fullpackad! I skolan skrev jag ett ganska lätt geografiprov, var modell för klassen för att de skulle rita av mig och såg på film den sista timmen. chill skoldag! Efter skolan åkte jag in till stan igen. Hämtade mat från subway och gick till fotocenter och åt med Wilma. 
Gick senare till hesburger och var med Ida och Engis, dit kom också Nathalie och Jenna. awesome! Satt en lång stund där och hade riktigt roligt, måste nog göras om snart igen! hihih. Jag, Ida, Engis och Wilma gick lite på stan, sedan var jag tvungen att åka på modellskolan. 

Gick riktigt bra idag, blev sminkad och fotad. är stolt över mig själv! Har förut inte konstaterat att jag faktiskt kan bli till något riktigt bra då jag blir äldre. Känner på mig att jag kommer komma långt! Efter modellskolan kom mamma efter mig och vi åkte efter Robin och sedan åkte vi hem. Jag gick till stallet och gav mat åt hästarna, blev en kort powerwalk i den soliga vädret. snart är det sommaar! Nu sitter jag i min säng, ser på gossip girl och har ätit frukt och joghurt. Nu ska jag göra läxor och sedan börja ta natten. hörs!

←↑→↓


shine bright like a diamond.


ignorera min städande mamma i bakgrunden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0