Baby you´ve got me moving too fast.

Skoldagen var inte så bra idag. Har mått psykiskt dåligt hela dagen och haft lite negativa känslor, men det är bättre nu! Annars hade vi riktigt chill timmar idag. Gick se på film på studie och kunde sova hela religionstimmen. chill! Efter skolan gick jag till Moa, vi åt kvarg och såg på 90210
Då Boris kom efter mig åkte vi hem, åt mat och nu sitter jag i mitt rum och har just sett lite på gamla gossip girl. Snart ska jag se på 90210 med Julia och äta glass. Efteråt ska jag plugga till historiaprovet. Japp, kvällens planer är spikade! laterr!


telefonkvalité.


Dagens outfit också. Min storebrors hoodie och en lila topp under med svarta tights. chill outfit!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0