världens bästa klass.

Idag var skolan riktigt chill! Hade först lite prat i hemklassen och sedan gick i iväg till festsalen/gymnastiksalen där vi hade vår julfest! Vår dans gick jättebra och alla andras uppträdanden också! Jag har haft Isabel att filma då vi dansade så sätter kanske in den här på bloggen, tack Isabel! Efter alla uppträdanden åt vi lite mat och så gav vi alla julklappar till varandra.
Efter skolan gick jag och Moa till henne och sitter nu i hennes rum. Vi har lyssnat på musik och pratat. Just nu sitter Moa och äter billy´s pizza och jag chattar med några personer på facebook. Vi ska väl snart åka hem till mig, så vi hörs senare!
tack till 7C som varit en superbra klass första terminen, älskar er!


Kommentarer
Elin

Jaa älskar klassen! :D kmr sakna alla över jullove såå himla myki! Ni dansa skitbraa! :D<3

Svar: aaw tack elin! kommer å att sakna allaa<3<3 puss.
Sofia

2012-12-21 @ 18:56:28
jag

william wille kojola?

Svar: jy
Sofia

2012-12-22 @ 21:26:52
mathilda

e va faktist jag som filma då ni dansa........... :D men isabel filma då ni dansa ti gangnam style :)

Svar: jaa, just jaa :) oj förlåt mathilda! men på fb skriver jag att ni båda filma för jag ka sätt in båda videornaa :) men tack så myki!<3
Sofia

2012-12-23 @ 12:43:07
URL: http://mathildakull.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0