tillfällig blogg.

Nu har jag fixat ihop en tillfällig blogg här på blogg.se, för att min bloggsida soclog.se inte funkar...Jag hoppas att ni vill läsa min blogg fast jag bytt hit, men byter tillbaka så fort soclog börjar funka igen!

Atm sitter jag i min säng och bekantar mig med den här bloggsidan, ska snart se på gossip girl och ta det lugnt, paketera in de sista julklapparna också. höres!

                                                                                                                                                        NIKON D3100


Kommentarer
Anonym

william wille kojola!

Svar: jaja
Sofia

2012-12-20 @ 21:21:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaoster.blogg.se

Jag har den här bloggen tillfälligt här, p.g.a att min bloggsida soclog.se inte funkar som den ska. Ni kommer få läsa om min vardag, mina vänner, om skolan, om mitt liv helt enkelt. Jag trivs på hästryggen, i stan, bakom kameran, med pojkvännen och med släkten. Saker jag gärna gör är att mysa och ta det lugnt. enjoy it!

RSS 2.0